martes, octubre 03, 2006


Rough bglayouts para la serie de animacion "Tom"(c)Cromosoma.

4 comentarios:

Blogger jakolobo ha dicho...

Ya te lo dije el dia que ví estos fondos...vaya currada de perspectiva. El Google Earth, una mierda comparado con estos edificios...!!!

3:36 p. m.  
Blogger Antonio Santamaria ha dicho...

Tom en Londres... Aquest em va tocar a mi... I a més començava el capítol gairebé amb aquestes vistes... Tom arribava pel Tamesis damunt de la seva illa i els dolents l'espiaven des d'un helicòpter... Bé... vaig flipar quan em van presentar aquests llapisos... Aleshores vaig saber que el projecte "Tom" era un tema seriòs, que no seria una sèrie qualsevol i mira tú, no em vaig equivocar.... Durant tota la sèrie vam (en plural) flipar amb els teus layouts de BG i amb els Key Layouts!!! La sort va fer que coincidíssim també a Gisaku i a Donkey... Bè, ja em portem unes quantes compartides, eh? Meva és la sort. Molt bons tio!
Una abraçada!

3:51 p. m.  
Blogger A.Llupia ha dicho...

Oe oe,doncs si va esser tot un experiencia per mi i ara tambe.No he pogut guardarlos mes temps.Tu ser profesional Toni,una abraçada.

Señor Jacobo viene el invierno y es hora de sacar esos peasso concepts invernales por favor!

4:19 p. m.  
Blogger Carlos Ruano ha dicho...

Vaya, esto va cogiendo ritmo de actualización. Eso es currarse una ciudad y lo demás son tonterias. Por cierto este finde pasaremos por un matte painting tuyo (uno de mis favoritos) antes de llegar a la casa.
Bon dia i bon vi.

9:14 a. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Página principal

Free counter and web stats